FAQ - Veelgestelde vragen

De antwoorden op onze veelgestelde vragen (FAQ) vindt u hier:


Waarom ontvang ik geen reactie op mijn e-mail of social media-bericht?

Vanwege enorme drukte is het mogelijk dat onze reactietijd momenteel langer is dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een reactie.

COVID-19 | Zijn jullie stores geopend?

Onze stores zijn geopend. Bekijk de meest actuele openingstijden van onze stores in onze Store Finder.

COVID-19 | Loop ik het risico dat er een virus in of op mijn bestelling zit?

De gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers heeft onze allerhoogste prioriteit. Ondanks dat het RIVM aangeeft dat de kans op besmetting via post op pakketten heel klein is zijn in ons magazijn maatregelen genomen om onze collega's op een zo veilig mogelijke wijze hun werk te laten doen. Onze medewerkers en hun werkplaatsen worden continu door gekwalificeerde personen gecontroleerd. Wij zijn dan ook volledig ingericht op het naleven van de regels om de hygiëne te waarborgen en werken volgens de richtlijnen die door het RIVM zijn opgesteld.

Ook onze bezorgpartner DHL neemt de nodige maatregelen. Zowel de bezorgers als de Service Point-medewerkers zijn extra alert op alle hygiënemaatregelen. Voorlopig tekenen zij daarom zelf voor zendingen waarvoor een handtekening vereist is. Dit doen zij altijd in het bijzijn van de ontvanger. Ook houden ze een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter en wordt fysiek contact vermeden.

BESTELLEN | Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Op www.douglas.nl worden de volgende betaalmethoden geaccepteerd:

  • iDeal (NL);
  • Bancontact (BE);
  • Nederlandse en Belgische creditcards, Visa, MasterCard, American Express;
  • Douglas Giftcard.

In onze online shop is het helaas niet mogelijk om uw VVV-cadeaubon of FreeBees te verzilveren. Tevens is het niet mogelijk om uw bestelling telefonisch of per e-mail door te geven.

Indien u uw FashionCheque wenst te verzilveren op douglas.nl dient u uw FashionCheque om te zetten. Ontdek hier hoe u uw FashionCheque omwisselt voor een Douglas Giftcard.

BESTELLEN | Hoe worden kortingen berekend?

Kortingen worden berekend vanaf de Douglas 'van'-prijs, dit is de hoogstvermelde of doorgestreepte prijs in onze stores of Online Shop. Meer over ons kortingbeleid leest u op www.douglas.nl/voorwaarden.

BESTELLEN | Welke producten zijn uitgesloten van korting?

Tijdens onze kortingsacties geldt de korting op geselecteerde merken. Welke merken zijn uitgesloten van deelname vindt u op douglas.nl/uitgeslotenvankorting.

BESTELLEN | Hoe verzilver ik mijn code?

Kortingscode
U verzilvert uw Beauty Points Cheque of Voucher in de eerste stap van het bestelproces: het winkelmandje. In het veld 'Kortingscode' voert u uw persoonlijke kortingscode in. U kunt één kortingscode per bestelling gebruiken en uw kortingscode is niet geldig in combinatie met andere kortingen.

Birthday Voucher
U verzilvert uw voucher voor uw verrassingsgift in de eerste stap van het bestelproces: het winkelmandje. In het veld 'Kortingscode' voert u uw persoonlijke kortingscode in. U kunt één kortingscode per bestelling gebruiken en uw kortingscode is geldig bij besteding vanaf € 30,- in onze Online Shop. Uw kortingscode is niet geldig in combinatie met andere kortingen.

Verrassingsvoucher
U verzilvert uw voucher voor uw verrassingsgift in de eerste stap van het bestelproces: het winkelmandje. In het veld 'Kortingscode' voert u uw persoonlijke kortingscode in. U kunt één kortingscode per bestelling gebruiken en uw kortingscode is geldig bij besteding vanaf € 30,- in onze Online Shop.

Beauty Points Cheque of Voucher
U verzilvert uw Beauty Points Cheque of Voucher in de eerste stap van het bestelproces: het winkelmandje. In het veld 'Kortingscode' voert u uw persoonlijke kortingscode in. U kunt één kortingscode per bestelling gebruiken en uw kortingscode is niet geldig in combinatie met andere kortingen. Voor alle voorwaarden met betrekking tot het verzilveren van onze Beauty Points Cheques en Vouchers verwijzen wij u graag door naar www.douglas.nl/cheque.

Let op: het is niet mogelijk om uw code met terugwerkende kracht toe te passen op reeds geplaatste bestellingen. Werkt uw code niet en is de foutmelding in uw winkelmandje onduidelijk? Neem dan contact met ons op voordat u uw bestelling plaatst.

BESTELLEN | Hoe verzilver ik mijn Douglas Giftcard?

U verzilvert uw Douglas Giftcard in de eerste stap van het bestelproces: het winkelmandje. In het veld 'Giftcardnummer' voert u het 17-cijferige giftcardnummer in en vervolgens de bijbehorende pincode. De pincode van uw Douglas Giftcard vindt u aan de achterzijde van de kaart onder de zilveren kraslaag. Deze kraslaag dient u voorzichtig weg te krassen.

Ter controle wordt gevraagd om een zogenaamde captcha-beveiligingscode over te typen, deze code wordt in het formulier direct onder de pincode weergegeven. De captcha-beveiligingscode is hoofdlettergevoelig. Kies tenslotte voor 'Giftcard of Beauty Points Cheque verzilveren'. Het saldo van uw Giftcard wordt nu automatisch van uw totaalbedrag afgehaald. Het eventuele restbedrag kunt u voldoen d.m.v. een iDEAL-betaling of betaling met creditcard of Bancontact (BE). Is het saldo van uw Douglas Giftcard hoger dan het te betalen bedrag, dan blijft het overige saldo op uw Douglas Giftcard staan.

U kunt maximaal 10 Douglas Giftcards per bestelling verzilveren.

Let op: bewaar uw Douglas Giftcard totdat u uw bestelling in huis heeft!

BESTELLEN | Mijn Douglas Giftcard is kwijt of gestolen. Wat nu?

Graag ontvangen wij het aankoopbewijs van uw Douglas Giftcard of het eventuele bankafschrift waarop te zien is waar en wanneer de Douglas Giftcard is verkregen. Hiermee kunnen wij uw Douglas Giftcardnummer achterhalen en nagaan of het saldo van de Douglas Giftcard overgeboekt kan worden op een nieuwe Douglas Giftcard. Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl of stuur uw bericht via onze contactpagina.

BESTELLEN | Het product dat ik wens te bestellen is uitverkocht

Vanwege populariteit en aantrekkelijk geprijsde producten kunnen onze beautyproducten momenteel sneller uitverkocht raken dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Echter wordt onze online voorraad regelmatig aangevuld. Wij adviseren u gebruik te maken van de functie 'E-mail mij wanneer leverbaar' op onze productpagina zodat u een e-mail ontvangt zodra het product weer beschikbaar is in onze Online Shop.

BESTELLEN | Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, maar ik heb wel betaald

Indien u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij allereerst uw reclame- of spam-inbox te controleren. Indien u uw bestelling heeft geplaatst met een geregistreerd account dient u uw geplaatste bestelling terug te vinden in het menu-item 'Mijn bestellingen' binnen uw Mijn Douglas-omgeving.

Mocht u één uur na het plaatsen van uw bestelling nog steeds geen bevestigingse-mail van uw bestelling hebben ontvangen of staat uw bestelling nog niet geregistreerd in uw persoonlijke account, stuur dan een kopie of screenshot van uw volledige Douglas-bankafschrift naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Geen bevestiging' en wij doen zo spoedig mogelijk onderzoek naar de status van uw bestelling.

Mocht u na twee werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, controleer dan of het betaalde bedrag is teruggestort op uw bankrekening. Indien dit het geval is, is uw bestelling per abuis niet succesvol doorgekomen in ons bestelsysteem en adviseren wij u om uw bestelling opnieuw te plaatsen.

BESTELLEN | Kan ik mijn bestelling op dezelfde dag ontvangen?

Indien uw afleveradres zich in het postcodegebied bevindt waarvoor deze levering mogelijk is, dan kunt u profiteren van onze Same Day Delivery-dienst. Plaats uw bestelling vóór 11:00 uur en selecteer de afleveroptie ‘Same Day Delivery’. Uw bestelling zal dezelfde avond worden verzonden en bezorgd door onze bezorgpartner Red Je Pakketje. De verzendkosten voor deze aflevermethode bedragen €3,95.

Voorwaarden
Same Day Delivery is enkel mogelijk voor bestellingen met een afleveradres in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Het aflevermoment vindt plaats tussen 18:00 en 22:00 uur. Same Day Delivery is niet mogelijk op zaterdag, zondag en op feestdagen. Het is niet mogelijk om een Same Day Delivery-bestelling bij een DHL Service Point of in een Douglas Store af te laten leveren.

BESTELLEN | Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om gegevens van uw geplaatste bestelling te wijzigen.

Indien u per abuis een onjuist adres heeft ingevoerd tijdens het plaatsen van uw bestelling en uw bestelling reeds is overgedragen aan onze bezorgpartner DHL, kunt uw bezorggegevens zelf aanpassen. Zodra u de Track&Trace-gegevens van uw bestelling heeft ontvangen en uw bestelling is overgedragen aan DHL kunt u kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'.

Indien u per abuis een onjuist product heeft besteld adviseren wij u uw bestelling te weigeren zodra de postbezorger voor uw deur staat. Onze bezorgpartner zal evoor zorgen dat uw bestelling kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Zodra uw retourzending door ons is ontvangen ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail en wordt het betaalde bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.

BESTELLEN | Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Indien u uw bestelling niet wenst te ontvangen adviseren wij u uw bestelling te weigeren zodra de postbezorger voor uw deur staat. Onze bezorgpartner zal evoor zorgen dat uw bestelling kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Zodra uw retourzending door ons is ontvangen ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail en wordt het betaalde bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.

BESTELLEN | Kan ik mijn online aankoop ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om uw online aankoop te ruilen voor een ander product. U dient uw ontvangen product (mits ongeopend en ongebruikt) te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Uw online aankopen kunt u retourneren via een DHL Service Point bij u in de buurt. U dient hiervoor het door u ontvangen retourformulier toe te voegen aan uw retourzending. U vermeldt bij het Service Point dat uw pakket geretourneerd dient te worden naar Parfumerie Douglas en de DHL Service Point-medewerker zorgt ervoor dat uw pakket geheel kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Bij afgifte van uw retourzending ontvangt u altijd een retourbewijs: bewaar uw retourbewijs zorgvuldig om de status van uw retourzending te kunnen raadplegen.

Normaliter duurt het enkele werkdagen voordat uw retourzending arriveert in ons magazijn en wordt verwerkt. Zodra uw retourzending wordt verwerkt zullen wij u hier per e-mail over informeren.

BEZORGEN | Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

In uw winkelmandje doen wij de beste voorspelling voor de bezorgtijd van uw bestelling. Echter kunnen wij in verband met de drukte niet garanderen dat uw bestelling binnen het gekozen tijdsbestek wordt bezorgd omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van onze bezorgpartner DHL. Tevens proberen we geplaatste bestellingen gedurende deze drukke periode zo snel mogelijk te verwerken. Daardoor is het mogelijk dat u uw bestelling in een eerder tijdvak ontvangt dan waar u aanvankelijk voor gekozen heeft. Voor actuele informatie met betrekking tot de bezorging van uw bestelling adviseren wij u daarom de Track&Trace-gegevens van uw bestelling te raadplegen.

BEZORGEN | De Track&Trace-gegevens van mijn bestelling zijn onbekend

Zodra uw bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner en naar u onderweg is zal de Track&Trace-status wijzigen. Wij adviseren u uw Track&Trace-gegevens op een later moment nogmaals te raadplegen.

BEZORGEN | Wat gebeurt er met mijn bestelling indien ik niet thuis ben op het moment van levering?

Onze bezorgpartners bezorgen onze bestellingen op het door u opgegeven afleveradres. Hierop zijn de voorwaarden van DHL Parcel en RedJePakketje van toepassing.

DHL
Na een mislukte bezorgpoging voorziet de DHL-postbezorger u van een KIB (kaart in brievenbus) en ontvangt u een e-mail met de melding dat de postbezorger er niet in is geslaagd uw bestelling te bezorgen. U kunt op dezelfde dag, tot 23:59 uur, een ander bezorgmoment of -locatie opgeven middels de online Track&Trace-omgeving van DHL. Indien u geen nieuwe bezorgafspraak maakt ligt uw bestelling de volgende dag klaar bij uw dichtstbijzijnde DHL ServicePoint.

RedJePakketje
Indien u niet in de gelegenheid bent uw bestelling in ontvangst te nemen, probeert RedJePakketje uw bestelling af te geven bij de buren, mits u heeft aangegeven dat u dit niet wenst. Zijn uw buren ook niet thuis? Dan zal RedJePakketje de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging bij u doen. U wordt hierover geïnformeerd middels een kaart in de brievenbus en de door u ontvangen Track&Trace-gegevens.

BEZORGEN | Mijn bestelling wordt per abuis naar een onjuist adres verzonden

Indien u per abuis een onjuist adres heeft ingevoerd tijdens het plaatsen van uw bestelling en uw bestelling reeds is overgedragen aan onze bezorgpartner DHL, kunt uw bezorggegevens zelf aanpassen. Zodra u de Track&Trace-gegevens van uw bestelling heeft ontvangen kunt u kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'. Hiermee kunt u het bezorgadres (DHL Service Point of huisnummer) of -moment aanpassen.

Indien u niet in de gelegenheid bent uw bestelling op het onjuiste of aangepaste huisnummer op te halen, adviseren wij u de bestelling te laten bezorgen op een DHL Service Point. Indien de bestelling niet binnen 5 werkdagen wordt opgehaald zal uw bestelling naar ons worden geretourneerd. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en de terugbetaling van het betaalde bedrag vindt automatisch plaats.

BEZORGEN | Mijn bestelling wordt naar jullie geretourneerd

Indien uw bestelling om welke reden dan ook naar ons magazijn wordt geretourneerd gaat een automatisch retourproces van start en krijgt u het betaalde bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort op uw bankrekening. Indien u uw bestelling opnieuw wenst te ontvangen adviseren wij u een nieuwe bestelling te plaatsen.

Heeft u gebruik gemaakt van een Douglas Giftcard? Dan ontvangt u het bedrag retour in vorm van een digitale Douglas Giftcard. Deze wordt per e-mail verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres.

Indien u gebruik heeft gemaakt van een persoonlijke code of voucher adviseren wij u contact met ons op te nemen via onze contactpagina.

BEZORGEN | Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Indien u uw bestelling niet heeft ontvangen adviseren wij u de Track&Trace-gegevens van uw bestelling te raadplegen. Neem contact met ons op indien de Track&Trace-gegevens onjuiste informatie toont. Vervolgens zal onze bezorgpartner onderzoek doen naar de status van uw bestelling en streven wij ernaar u binnen 5 werkdagen te voorzien van de uitkomst van het onderzoek. Indien u uw bestelling in de tussentijd alsnog ontvangt vernemen wij dit graag van u.

ONTVANGEN | Mijn bestelling is incompleet

Indien uw ontvangen bestelling incompleet is, adviseren wij u een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Bestelling incompleet' of contact met ons op te nemen via onze contactpagina. Vermeld hierbij uw bestelnummer en wij doen zo spoedig mogelijk onderzoek naar uw incomplete bestelling.

ONTVANGEN | Ik heb een defect product ontvangen

Indien u een product beschadigd of defect heeft ontvangen verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met de volgende informatie:

  • uw bestelnummer;
  • een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product;
  • één of meerdere foto's van de staat waarin u uw bestelling of product heeft ontvangen, om het defect of de schade te bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn.

Na ontvangst van de foto's bieden wij u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

ONTVANGEN | Kan ik een geopend product retour zenden?

Reeds geopende of gebruikte producten nemen wij niet retour. Door het openen en eventueel uitproberen van een product ontstaan gebruikssporen: hierdoor is het product onverkoopbaar voor Douglas. Wij beloven onze klanten immers altijd nieuwe en ongeschonden producten.

Indien wij geopende en/of gebruikte producten retour ontvangen zullen de producten niet worden geaccepteerd en worden deze middels een begeleidende brief geretourneerd naar de klant.

SERVICE | Ik heb geen samples ontvangen bij mijn bestelling

Het toevoegen van samples aan uw bestelling is een manuele handeling en wordt uitgevoerd door onze collega's in ons magazijn. Hierdoor kan het helaas voorkomen dat er per abuis geen sample wordt toegevoegd aan uw bestelling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Indien u geen samples heeft ontvangen bij uw bestelling adviseren wij u een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Geen samples' of contact met ons op te nemen via onze contactpagina. Vermeld hierbij uw bestelnummer en wij bieden u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

SERVICE | Ik heb geen gifts ontvangen bij mijn bestelling

Het toevoegen van gifts aan uw bestelling is een manuele handeling en wordt uitgevoerd door onze collega's in ons magazijn. Hierdoor kan het helaas voorkomen dat er per abuis geen gift wordt toegevoegd aan uw bestelling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Indien u uw gekozen gifts niet heeft ontvangen bij uw bestelling adviseren wij u een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Geen gift' of contact met ons op te nemen via onze contactpagina. Vermeld hierbij uw bestelnummer en wij bieden u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

SERVICE | Ik heb andere samples of gifts ontvangen dan waar ik voor gekozen had

Voor al onze samples en gifts geldt dat wij deze kunnen aanbieden zolang de voorraad strekt. Indien u andere samples of gifts heeft ontvangen dan waar u aanvankelijk voor gekozen heeft is een tekort aan voorraad de reden waarom u vervangende samples of gifts heeft ontvangen.

SERVICE | Ik heb gebruikgemaakt van jullie cadeauservice maar mijn bestelling is niet ingepakt

Indien u ons verpakkingsmateriaal alsnog per post wenst te ontvangen adviseren wij u een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Cadeauservice' of contact met ons op te nemen via onze contactpagina. Vermeld hierbij uw bestelnummer en wij bieden u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

SERVICE | Het product dat jullie aanbieden is elders goedkoper te verkrijgen

De verkoopprijzen die wij hanteren in onze online shop worden zorgvuldig vastgelegd. Echter hebben wij geen inzicht in het prijsbeleid van andere spelers in de markt. Ook kunnen promotionele kortingen per periode verschillen. Wij bieden onze klanten naast hoge kwaliteit en goede service regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen. Wij adviseren u daarom om onze stores of online shop regelmatig te bezoeken voor de geldende acties en beauty-aanbiedingen.

SERVICE | Ik heb een e-mail reminder ingesteld en ontvangen maar het product is niet voorradig

Alle Douglas-klanten die zich hebben aangemeld voor onze e-mail reminder van een product ontvangen deze e-mail tegelijkertijd, op hetzelfde tijdstip. Het kan bij een beperkte voorraad helaas voorkomen dat door de grote populariteit van het product deze binnen korte tijd weer raakt uitverkocht; onze excuses voor het ongemak. Wij adviseren u opnieuw gebruik te maken van onze e-mail reminder in de hoop dat u het product binnenkort wél kunt verkrijgen via www.douglas.nl!

DOUGLAS ACCOUNT | Waarom kan ik niet inloggen terwijl ik eerder een bestelling heb geplaatst?

Wellicht heeft u in het verleden een bestelling geplaatst zonder uw gegevens te registreren. Indien u een Douglas Account wenst te creëren dient u te kiezen voor de optie 'Aanmelden' in plaats van 'Inloggen'.

Indien u in het bezit bent van een Douglas Beauty Card betekent dit niet automatisch dat er op www.douglas.nl een account bestaat met uw gegevens; een Douglas Account staat los van uw Douglas Beauty Card-account in ons klantsysteem. Uiteraard is het mogelijk om uw e-mailadres te gebruiken voor zowel uw Douglas Card-account als uw Online Shop-account.

DOUGLAS ACCOUNT | Hoe wijzig ik het e-mailadres van mijn Douglas account?

Zodra u bent ingelogd met uw Douglas account heeft u toegang tot uw 'Mijn Douglas'-omgeving. In het menu-item 'Persoonlijke instellingen' kunt u uw e-mailadres wijzigen. Log uit met uw huidige account en log in met uw nieuwe e-mailadres (met hetzelfde wachtwoord): uw e-mailadres is bij deze gewijzigd.

DOUGLAS ACCOUNT | Ik ben het wachtwoord van mijn Douglas account vergeten

In de 'Mijn Douglas'-omgeving op www.douglas.nl ziet u de optie 'Bent u uw wachtwoord vergeten?' staan. Voer uw e-mailadres en de unieke captcha-beveiligingscode in zodat u een e-mail ontvangt waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. Mocht u de e-mail niet binnen enkele minuten hebben ontvangen, controleer dan alstublieft ook goed uw reclame of spam-inbox.

Na een uur nog steeds geen e-mail ontvangen? Wellicht bent u nog niet in het bezit van een Douglas account. Kies in dit geval voor de optie 'Aanmelden' in plaats van 'Inloggen'. Ontvangt u de melding dat uw e-mailadres reeds bij ons bekend is? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.

DOUGLAS ACCOUNT | Hoe verwijder ik mijn klantgegevens?

Stuur uw verwijderingsverzoek per e-mail naar klantenservice@douglas.nl of neem contact met ons op via onze contactpagina. Uw verzoek tot verwijdering zal binnen vier weken worden voltooid.

DOUGLAS BEAUTY CARD | Hoe vraag ik een Douglas Beauty Card aan?

U kunt geheel kosteloos uw persoonlijke Douglas Beauty Card aanvragen via www.douglas.nl/card

De Douglas Beauty Card biedt u vele voordelen!
- Beauty Points sparen voor € 5,- korting op het gehele Douglas-assortiment;
- Exclusieve VIP-vouchers met korting op prachtige producten;
- Persoonlijke post met waardebonnen om kosteloos luxe samples op te halen;
- VIP-avonden: ontdek een avond vol beauty, inspiratie en verrassende extra’s;
- 10% korting op producten waarop nog geen korting wordt verstrekt, zoals make-upproducten, accessoires en enkele geuren en verzorgingsproducten. Een aantal merken is uitgesloten van korting. Een overzicht van merken die uitgesloten zijn van korting en de merken waarop u wél 10% Card-korting ontvangt vindt u op www.douglas.nl/uitgesloten

We heten u graag van harte welkom als Douglas Beauty Card Member!

DOUGLAS BEAUTY CARD | Hoe kan ik een vervangende Douglas Beauty Card aanvragen?

Helaas is het momenteel niet mogelijk om een nieuwe, fysieke Douglas Beauty Card aan te vragen. Wees gerust: u heeft slechts u Douglas Beauty Card-nummer nodig om zowel in onze stores als via onze online shop te kunnen profiteren van uw Douglas Beauty Card membership. Bent u niet in het bezit van uw Douglas Beauty Card-nummer? Neem telefonisch contact met ons op via het gratis servicenummer 0800-8991115 of stuur uw bericht via onze contactpagina.

DOUGLAS BEAUTY CARD | Hoe koppel ik mijn Douglas Beauty Card aan mijn Douglas account?

Om op www.douglas.nl gebruik te kunnen maken van de Douglas Beauty Card-voordelen dient u allereerst in het bezit te zijn van een Douglas account. U maakt een Douglas account aan door www.douglas.nl te bezoeken en in het menu rechtsboven op de website te klikken op 'Mijn Douglas'. Kies voor de optie 'Ik ben nieuw bij Douglas' en maak een persoonlijk Douglas account aan.

Zodra u bent ingelogd met uw Douglas account heeft u toegang tot uw 'Mijn Douglas'-omgeving. In het menu-item 'Persoonlijke instellingen' kunt u uw Douglas Beauty Card-gegevens invullen. U wordt hier doorverwezen naar www.douglas.nl/card

Wanneer het koppelen van uw Douglas Beauty Card aan uw Mijn Douglas-account op douglas.nl niet lukt, dan kan dit verschillende oorzaken hebben. Meestal komt dit doordat u reeds een Online Shop-account heeft aangemaakt met een ander e-mailadres, waaraan de Douglas Beauty Card is gekoppeld. Uw Douglas Beauty Card kan slechts aan één Mijn Douglas-account en één e-mailadres gekoppeld worden.

Het is ook mogelijk dat het adres dat u in uw account opgeeft niet overeenkomt met de adresgegevens waarop uw Douglas Beauty Card geregistreerd staat. De adresgegevens van uw Mijn Douglas-account dienen overeen te komen met de adresgegevens waarop uw Douglas Beauty Card geregistreerd staat.

Wij raden u aan na te gaan of één van de bovenstaande oorzaken op uw situatie van toepassing is. Indien u verdere ondersteuning wenst kunt u contact met ons opnemen middels onze contactpagina.

DOUGLAS BEAUTY CARD | Hoe spaar ik Beauty Points met mijn online aankopen?

Om Beauty Points te ontvangen bij uw online aankopen dient u allereerst in het bezit te zijn van een Douglas account. U maakt een Douglas account aan door www.douglas.nl te bezoeken en in het menu rechtsboven op de website te klikken op 'Mijn Douglas'. Kies voor de optie 'Ik ben nieuw bij Douglas' en maak een persoonlijk Douglas account aan.

Zodra u bent ingelogd met uw Douglas account heeft u toegang tot uw 'Mijn Douglas'-omgeving. In het menu-item 'Persoonlijke instellingen' kunt u uw Douglas Beauty Card-gegevens invullen. U wordt hier doorverwezen naar www.douglas.nl/card

Zodra uw Douglas Beauty Card succesvol is gekoppeld aan uw Douglas account is uw Douglas Beauty Card-nummer zichtbaar in uw persoonlijke 'Mijn Douglas'-omgeving. U spaart vanaf nu automatisch Beauty Points bij uw online aankopen.

DOUGLAS BEAUTY CARD | Waarom ontvang ik geen Douglas Beauty Card-korting?

Volgens de actievoorwaarden wordt uw 10% Douglas Beauty Card-korting berekend over de adviesprijs. De adviesprijs is de hoogstvermelde of doorgestreepte prijs op onze prijsetiketten in de store, of de vermelde ‘van’-prijs online. Indien u een product probeert te bestellen dat reeds met 10% of meer is afgeprijsd, ontvangt u géén extra Douglas Beauty Card-korting. Daarnaast geldt de korting op geselecteerde merken. Een overzicht van merken die uitgesloten zijn van Douglas Beauty Card-korting vindt u op douglas.nl/uitgeslotenvankorting.

DOUGLAS BEAUTY CARD | Hoe verwijder ik mijn Douglas Beauty Card-gegevens?

Graag willen we u erop attenderen dat het mogelijk is om Douglas Beauty Cardhouder te blijven zonder post te ontvangen. U kunt dan gebruik blijven maken van aantrekkelijke kortingen en uw Beauty Points spaarpunten. Neem telefonisch contact met ons op via het gratis servicenummer 0800-8991115 of stuur uw bericht via onze contactpagina.

BELGIË | Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, maar ik heb wel betaald

Indien u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij allereerst uw reclame- of spam-inbox te controleren. Indien u uw bestelling heeft geplaatst met een geregistreerd account dient u uw geplaatste bestelling terug te vinden in het menu-item 'Mijn bestellingen' binnen uw Mijn Douglas-omgeving.

Mocht u één uur na het plaatsen van uw bestelling nog steeds geen bevestigingse-mail van uw bestelling hebben ontvangen of staat uw bestelling nog niet geregistreerd in uw persoonlijke account, stuur dan uw IBAN-gegevens en een kopie of screenshot van uw volledige Douglas-bankafschrift naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Geen bevestiging' en wij doen zo spoedig mogelijk onderzoek naar de status van uw bestelling.

Mocht u na twee werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, controleer dan of het betaalde bedrag is teruggestort op uw bankrekening. Indien dit het geval is, is uw bestelling per abuis niet succesvol doorgekomen in ons bestelsysteem en adviseren wij u om uw bestelling opnieuw te plaatsen.

BELGIË | Hoe retourneer ik mijn bestelling?

U dient uw retouropdracht aan te melden door telefonisch contact met ons op te nemen via +31243515145 of door een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl. Wij zorgen ervoor dat u een retourlabel per e-mail ontvangt. Tevens ontvangen wij graag uw IBAN en tenaamstelling om de terugbetaling van uw retourzending te verwerken.

U dient het retourlabel uit te printen en te bevestigen op uw retourzending. Vervolgens kunt u uw retourzending afleveren bij een bpost-servicepunt bij u in de buurt.

Zodra uw retourzending is gearriveerd in ons magazijn wordt uw retourzending beoordeeld en ontvangt u een bevestiging per e-mail. Bij goedkeuring vindt de terugbetaling van uw retour binnen 5 tot 10 werkdagen plaats.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Is uw vraag na het lezen van onze veelgestelde vragen nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via de volgende mogelijkheden:

Telefonisch
Van maandag t/m vrijdag is onze Klantenservice telefonisch bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 - 8991115 van 09:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:30 tot 13:00 uur. Belt u vanuit België? Dan kunt u ons bereiken via +31243515145.

E-mail
Heeft u een klacht, vraag of opmerking? Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl of neem contact met ons op via onze contactpagina.

Social Media
Neem contact met ons op via Facebook, Twitter of Instagram en we doen ons best om zo spoedig mogelijk op uw bericht te reageren!

Let op: vanwege enorme drukte is het mogelijk dat onze reactietijd momenteel langer is dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan of te reageren op uw bericht. Wij bedanken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld.